۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۴۷

رحیمی:

متکدیان سطح شهر قزوین جمع آوری می شوند

متکدیان سطح شهر قزوین جمع آوری می شوند

قزوین- خبرگزاری مهر: معاون سياسي و امنيتي استاندار قزوین گفت: با هماهنگی و ساماندهی جدی و جمع آوری متکدیان از سطح شهر با این پدیده زشت با جدیت مقابله می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ساماندهي متكديان صبح سه شنبه با حضور معاون سياسي و امنيتي استاندار برگزار شد.

ايوب رحيمي در این مراسم اظهارداشت: تلاش کنید پديده زشت تكدي گري از سطح شهر جمع شود، تعداد زيادي از اين افراد نيازمند نيستند و خيلي از آنها ممكن است اعتياد داشته باشند و همين باعث زشت شدن شهر مي شود.

وي افزود: بايد كار فرهنگي در اين زمينه انجام شود و همه دستگاه هاي فرهنگي مسئول هستند چون آسيبي كه بوجود مي آيد به همه جامعه بر مي گردد و به نوعي همه ما مسئول هستيم، اگر ما پيشگيري نكنيم قطعاً بدانيم همه دستگاه ها با چند برابر هزينه اي كه الان انجام مي دهند بايد هزينه کنند تا مشكل را حل کنند.

این مسئول تصریح کرد: كميته امداد و بهزيستي همه در حال ارائه خدمت به نيازمندان هستند و دولت هم در اين حوزه سرمايه گذاري كرده است، متكديان افرادي فرصت طلب هستند كه مي آيند در جامعه تكدي گري مي كنند و مشكلاتي براي جامعه بوجود مي آورند و بايد با آنها برخورد لازم صورت گيرد.

وي گفت: بعضي از متكديان مشكلات بهداشتي و پزشكي دارند كه باعث آلودگي جامعه مي شوند، اگر ما آنها را جمع آوري كنيم و جامعه را از اين آسيبها نجات دهيم بزرگترين عبادت و خدمت را انجام داده ايم.

رحيمي در پایان یاداورشد: درست است كه عده اي در امر خير مدرسه سازي و مسجد سازي كمک مي كنند، البته اينها در باورها ديني ما وجود دارد اما بايد بررسي شود كه امروز چه چيزي در جامعه نياز است، نهادهاي مردمي كه مي خواهند كار خير انجام دهند به نظرم بزرگترين كار خير امروز اين است كه ما اين افراد را نجات دهيم كه باعث ايجاد مشكل براي جامعه و خانواد خود شده اند، لذا كساني كه مي خواهند كار خير انجام دهند بايد آنها را به اين سمت هدايت كنيم.

کد خبر 2248693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha